Milí zákazníci,
radi by sme sa s vami podelili o situáciu, ktorá môže poslúžiť ako užitočné usmernenie, ako postupovať v prípade poškodenia zásielky.
Našou prioritou je vždy vaša spokojnosť, a preto sme v nákupnom procese i na našich stránkach jasne uviedli, že:
V prípade, že je zásielka poškodená, jednoducho ju od kuriéra nepreberajte.
Okamžite nás kontaktujte – telefonicky alebo e-mailom a starosti s poškodenou zásielkou nechajte na nás - o všetko sa postaráme.
Ak zásielku napriek viditeľnému poškodeniu preberiete a neskôr nás o tom ani neinformujete - tak ako stalo v tomto prípade, nemáme bohužiaľ žiadnu možnosť situáciu riešiť, nakoľko o nej jednoducho nevieme. Presne to sa, žiaľ, stalo v tomto prípade – zákazníčka zásielku prevzala v rozpore s našimi odporúčaniami a následne nás so svojím problémom vôbec nekontaktovala.
Chápeme, že poškodený balík môže byť nepríjemnosťou, ale ak nás o tom neinformujete, nemôžeme vám pomôcť. Sme tu na to, aby sme takéto situácie riešili rýchlo a bez zbytočných starostí z vašej strany, no potrebujeme o probléme vedieť.
Preto vás, našich ctených zákazníkov, prosíme – vždy sa riaďte našimi usmerneniami. Ak by sa vám stalo, že zásielka je poškodená, nepreberajte ju, nechajte ju kuriérovi a okamžite nás kontaktujte. Spoločne všetko vyriešime, aby ste boli spokojní.
Ďakujeme za pochopenie a dôveru, ktorú nám prejavujete. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá, a preto sme tu vždy pre vás!
Váš tím www.rochester-napoje.sk